Zobacz jak zapobiec wypisom z newslettera u przygotować dobry e-mail marketing dzięki ankieta online

Skończ z newsletterowym unsubscribe! Wyciśnij 100% z e-mail marketingu [webinar]

  • Czy newslettery są już passé?
  • Czy dlatego, że tworzy je niemal każdy, nie są już skutecznym narzędziem do generowania leadów i przede wszystkim – nawiązywania relacji z potencjalnymi klientami?

Może spotkałeś/aś się z takimi twierdzeniami, albo sam/a zadajesz sobie podobne pytania. My – Webankieta i FreshMail, eksperci od e-mail marketingu i badań online, mamy na nie jedną odpowiedź: NIE

W trakcie webinaru udowodnimy, że newsletter to świetne narzędzie, ale tylko w rękach tych, którzy wiedzą, o czym pisać. A to nie żadna tajemnica, wystarczy… zapytać. I można zrobić to nie prowadząc wielkich, skomplikowanych i kosztownych badań. Cały sekret tkwi w automatyzacji.

Z webinaru przeprowadzonego przez ekspertki z FreshMail i Webankiety – Magdalenę Szyjkę oraz Urszulę Niepewną, dowiesz się:

  • Jak wykorzystać feedback od czytelników do stworzenia newslettera który marketingowego leada przemieni w klienta?
  • Jak zaangażować czytelników i zachęcić ich do interakcji?
  • Jak, nie angażując zespołu IT, ani nie ponosząc dodatkowych kosztów, zintegrować narzędzie do wysyłki newsletterów z badaniami klienta?
  • Jak wykorzystywać newsletter i badania czytelników do budowania relacji z klientem?
  • Jak najlepiej wyeliminować problem newsletterowych „unsubscribe”?

Zobacz nagranie webinaru:

Prowadź badania newslettera na gotowych szablonach

Badania czytelników, o których mowa w naszym webinarze możesz rozpocząć niemal od razu. Wykorzystaj gotowe szablony przygotowane przez ekspertów z zakresu badań online i marketingu:

Zapis na newsletter: Skorzystaj z gotowego szablonu

ikonka ekranu
ikonka tabletu
ikonka mobile

Zapis na newsletter

Newsletter jest jednym z najpopularniejszych narzędzi stosowanych w e-mail marketingu. Dobrze przygotowany idealnie przydaje się do zbierania leadów czy budowania długotrwałej relacji z klientami.

Użyj tego szablonu strzałka w prawo strzałka w prawo Wszystkie szablony strzałka w prawo strzałka w prawo

Na naszej stronie znajdziesz także inne przykłady badań marketingowych, ankiet dla HR i badań klientów, które możesz łatwo dostosować do potrzeb swojej organizacji.

Urszula Kamburov-Niepewna
Ula to Content Manager z bogatym doświadczeniem w dziennikarstwie i SEO copywritingu. Z Webankieta związana jest od 5 lat, a obecnie kieruje tam zespołem Content Marketingu. Jest specjalistką w tworzeniu treści z zakresu badań HR i Marketingu, Customer Experience oraz User Experience. Po pracy Ula jest obsesyjną czytelniczką, psychofanką Harry’ego Pottera i podróżniczką, która łapie każdą okazję, aby zobaczyć trochę świata i skosztować (zwykle więcej niż trochę) dobrego jedzenia.